söndag 23 november 2014

Bättre sent än aldrig---- Hellooo blogg im here!

Efter förra veckans handledning så fick jag några tips som jag kan kanske titta på men det som fick mig att fokusera på ännu mer var hur jag skall gå tillväga eller rättade sagt hur jag kan fokusera på mitt arbete. Ett tips var att kanske fota ex. var 4de timme eller något liknande.

Så jag har börjat fota min vardag och det  blev jätte många foton där jag satsade på att fota en speciell plats och saker som händer om kring mig i hemmet.
Har även börjat anteckna min dag i hemmet som gått som en mini "dagbok" som jag skrivit ner mina känslor  och hur jag mådde och ibland vad som hände / som var bra eller jobbigt hemma ex....får se  vart det leder och vad jag kommer att uttrycka...

We will see ......


Ska lägga upp bilder på det som jag tagit hemifrån med....

Här är ialf några bilder från fotografer som jag gillar och som jag kopplar mitt arbete i till....


                                                        Philip Lorca Dicorcia


                                                                     
                                                                      Nan Goldin



                                                             Tracey Emin
Var bara tvungen att lägga bilden på Tracey Emins konstinstallation sååå känner jag mig ibland att saker och ring inte ligger i sin ordning och att allt bara är kaos.....
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar